Merci, mais non merci!

Nu stiu cum sunt altii insa dupa un pranz bun, eu simt cum ma cuprinde o moleseala placuta si atunci stiu ca este timpul pentru o cafea care sa ma puna pe picioare. Insa aici se opreste feeria pentru ca eu inca n-am descoperit un loc in Bucuresti unde sa se manance bine si sa pot bea o cafea buna.

Pentru mine este de neinteles cum proprietarii de restaurante sau cafenele investesc sume considerabile, platind chirii, amenajand interioarele cu designeri de top, angajand bucatari de renume, dandu-se peste cap ca sa gaseasca ingrediente cat mai bune si mai proaspete pentru mancaruri, ca mai apoi sa serveasca clientilor lor cafele de supermarchet ale caror atribute sunt: „se gasesc pe toate drumurile”, sunt prajite „nimeni nu stie cand” si ca au un gust „neinchipuit de prost”.

In Romania este o vorba: „s-a inecat ca tiganul la mal”. Se potriveste cum nu se poate mai bine cand, dupa un pranz la unul din restaurantele de haute cuisine din Bucuresti, dintr-o comoditate pentru mine de neinteles, primesti o cafea la capsula. Din fericire, acest melange regretabil intre o opera de arta gastronomica a unui bucatar de top si jemanfiche-ismul exprimat de un frape facut din pliculet „3 in 1” si frisca la tub poate fi gasit numai in Romania.

Si apropos de acest subiect: restaurante cu stele Michelin in Romania? Mi-ar placea sa vad asta insa cred ca mai avem de asteptat. Unul din motive il puteti gasi mai sus.

Publicat pe

3 comentarii la „Merci, mais non merci!

  1. Mai pe romaneste – e foame de bani!

  2. Eu nu consider ca este foame de bani. Mai degraba este o combinatie nefericita intre lipsa de informatie corecta si dezinteresul jucatorilor din piata pentru informarea corecta, posibilitatea redusa de acess la informatie corecta si actuala precum si un romanesc „las’ ca merge si asa”.
    Dupa aproape 23 de ani, piata de cafea din Romania se afla inca intr-o faza extrem de imatura. Cine va avea rabdarea si interesul de a cauta si de a integra informatia corecta referitoare la cafea in propriul concept de cafenea/restaurant va avea numai de castigat in ceea ce priveste numarul de clienti, volumul vanzarilor si volumul incasarilor.

  3. Pai aici e destul de simplu cantitate multa sa iasa banii si calitate 2%. Astia vor depopulare nici nu ma mira.

Comentariile sunt închise.